Bronnenlijst

Delphine Van der Donckt
Luycx, C. (2013). Deel 1 Stephen Coveys zeven eigenschappen. In C. Luycx, Opvoeden met Stephen Coveys 7 eigenschappen. Het boek voor ouders en leraren (pp. 37-47). Amsterdam/ Antwerpen: Business Contact.

Jana Van Wijmeersch
Godot, E.A. (2006). // Hoezo pedagogisch? (p 35-60). SWP Amsterdam .

Jolien Vandenberghe
Ploeg, J. v. (2014). Agressie bij kinderen. Houten: bohn stafleu van loghum.
Ploeg, J. v. (2014). De rol van het gezin. In J. v. Ploeg, Agressie bij kinderen (p. 7). Houten: Bohn Stafleu van Loghum.

Lieselot Vanbeveren
Van Crombrugge H. (2006). Ontwikkeling: de opvoeder als tuinier. In Denken over opvoeden: inleiding in de pedagogiek. (pp. 97-110). Antwerpen en Apeldoorn: Garant.

Febe Vanbiervliet
Haerden, H. (2012). Opvoeden in essentie: het leven zoals het is? Nadenken over opvoeding (112-126). Antwerpen: Garant.

Jordy Vangheluwe
Machteld Hoeve, P. H. (2009). Kind & Adolescent. Nederland: Lustrul.

Romy Tuytens
Brummelman E., & Thomaes S., (2010). Opvoeding en de ontwikkeling van grandioos en kwetsbaar narcisme: een overzicht. Kind en adolescent, 31, 116-130.

Jonathan Vuylsteke
Luycx, C (2013). Deel 2 Stephen Coveys zeven eigenschappen. In C. Luycx, Opvoeden met Stephen Coveys 7 eigenschappen. Het boek voor ouders en leraren (pp. 51-89). Amsterdam/ Antwerpen: Business Contact.

Maxim Van Colen
Meij, H.(2011) . De basis van opvoeding en ontwikkeling . Nederlands jeugd instituut.

Bieke Van Severen
Timmers-Huigens., D., (2008). opvoeden praktisch bekeken.ouders van toen; ouders van nu,15-48. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.

Fien Van De Wynckel
As, N.M.C. van & Janssens, J.M.A.M. (1997). Praten met kinderen. Handboek voor begeleiders. Leuven: Garant.