Delphine Van Der Donckt

Hallo, mijn naam is Delphine Van der Donckt. Ik ben 19jaar. Op dit moment volg ik een bachelor opleiding orthopedagogie in de hogeschool Vives te Kortrijk. Voor deze opleiding volgde ik gezondheid- en welzijnswetenschappen in Oudenaarde. Ik koos voor deze opleiding omdat ik graag met mensen praat en graag mensen help. In de opleiding kom je in contact met mensen die het om één of andere probleem moeilijk hebben. één van onze taken is dus naar mensen hun problemen luisteren en hen hiermee verder helpen.

Voor deze opdracht ging ik akkoord om een opdracht te maken rond opvoedingsstijlen. Dit sluit namelijk goed aan bij onze opleiding en zelf meer specifiek bij het vak pedagogiek. Door dit vak heb ik al wat kennis omtrent opvoeden en zagen we enkele opvoedingsstijlen zoals de democratische opvoedingsstijl. Deze opdracht was dus een goede oefening om nog meer kennis te krijgen over de verschillende opvoedingsstijlen en opvoeden.

12358016_10203704815701098_1789619997_n.jpg

Voor de opdracht moesten we over opvoedingsstijlen een Word document, Excel bestand en een Power Point maken. Hiernaast is er nog een apart bestand met mijn gebruikte bronnen te vinden.

Deze kan je hieronder vinden.